2010-10-25 kl. 22:52:09

Nighty

Johanna och Julia har precis åkt hem. Vi kan sammanfatta våran pluggkväll med Top model, ostkrokar, Maria Montazami, rövarspråket, inte så mycket plugg, pepparkaksdeg och massor med skratt. Jag har skrattat så mycket så jag nu håller på att kissa ner mig. Tack flickor ♥


Imorgon börjar jag skolan klockan halv ett, asskönt med feting sovmorgon. Inte för att jag har vaknat tidigt den senaste veckan, men iallafall. Men ska nog ändå gå upp tidigare och gå hem till Sophie tidigare, efter som vi inte hann ses idag, och inte har umgåtts på länge utöver skolan. Så det blir myyyyyysigt.

Men men, ska försöka komma i säng en decent tid ikväll istället för efter ett som det har blivit dom senaste dagarna, då jag ändå inte somnat förrän framåt morgonen. Skärpning nu! Så jag ska springa in i badrummet och borsta tänderna och allt sådant och sedan lägga mig. Vi hörs imorgon, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0