2010-10-14 kl. 18:26:47

Nolifer

Namn: Ida Josefine Kjellberg
Piercingar: Tungan, naveln, näsan och massa i öronen
Tatueringar: Not yet
Längd: Kort
Skostorlek: 37/38

Hårfärg: Redhead
Är du kär i någon:
Önskar du att du bodde någon annanstans: Totally
Tänker du på att ta självmord: När inte saker går som jag vill funderar jag på att skjuta mig själv
Dricker du alkohol: Will do this weekend
Röker du: Inte på 2,5 vecka..
Vilket shampoo använder du: TreSemme
Vilken parfym använder du: Adidas till vardags, Dolce&Gabbana till finare events
Vad är du rädd för: Ganska härdad. Flygfän kanske.
Gillar du att tvätta: Det är väl ok
Gillar du Berg-och-Dalbana
: Jaaa!

Senaste:

Film du hyrde: Laddade hem* Björnbröder tror jag
Film du köpte: White nånting på Blu-ray
Låten du lyssnade på: Think twice

Personen du ringde: Sarah antagligen
Tv program du tittade på: Idioterna av Tylösand
Personen du tänkte på: .....


ANTAL..

Gånger du varit kär: En eller två, det återstår att se..
Gånger ditt hjärta brustit: Pga kärlek? Typ aldrig eftersom jag va största playern
Hjärtan brustit på grund av dig: Eh hänvisar till förra frågan
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Många, mormor skicka alltid in på min födelsedag
Ärr du har på kroppen: Thousands of thousand


SENASTE..

Personen du fick mail av: Facebook säkert
Personen du fick brev av: Transportstyrelsen
Personen du fick sms av: Isabell
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Typ 12-13 år sedan?
Saken du köpte: Frukost i skolan


Vad har du gjort idag: Varit på världens sjukaste humör
Var det kul: Haha ja
Hur tidigt stiger du upp: Olika
Gillar du att slåss: Jag slåss bara på fyllan och det minns jag inte
Vad ska du göra idag: Träffa Isabell
Är du seriös: Rarely
Vad är du allergisk mot: Ostbollar verkar det som

Var har du ont: I min rygg
Använder du hårspray: Ibland, sällan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0