2010-10-02 kl. 11:40:14

Oktober

Wooooow, vad hände? Det är ju fan oktober nu! Vart tar tiden vägen kan man ju fråga sig.. Men jag älskar hösten, jag trivs nog bäst när det är höst. Iallafall när det inte är minusgrader ute :) Fina löv och höstsol och halsdukar äre bästa som finns! Allt är så mysigt ute nu.

Aja nog av det. Det är oktober iallafall, helt sjukt vad tiden går fort. Om ca en månad ska jag börja ta lektioner på körskolan, om fem månader blir jag arton, om bara två månader kanske världens bästa grej händer! Hoppas! Om drygt en månad äre praktik, om typ två och en halv månad är det jullov. Helt sjukt! Julafton och nyår snart.. And so on. Måste säga att jag längtar ganska mycket tills om två månader ifall det blir som jag hoppas att det blir! Håll tummarna för mig!

Btw grattis Michaela på födelsedagen :D<3

Kommentarer
Postat av: michaela

tack! :D <3

2010-10-02 kl. 18:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0