2010-10-31 kl. 02:07:00

Omvårdnadsprogrammet

Jag är så jävla glad att jag har valt att läsa just Omvårdnadsprogrammet.
Även om jag kanske inte vill jobba med det här när jag blir äldre så har jag på bara den här lilla stunden när jag har suttit och skrivit om det biologiska, sociala och psykologiska åldrandet lärt mig sjukt mycket. Vem visste varför läppar och naglar blir blåaktiga när man blir äldre liksom? Eller okej det är ganska självklart när man tänker efter egentligen, men jag visste inte! Eller hur många vet att en äldres tankearbete fungerar lika bra som en yngres, bara han/hon får lite extra betänketid? Jaja, you get it. Jag är glad att jag valde omvårdnad till slut iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0