2010-10-27 kl. 23:20:46

Onsdag

Har precis stressätit en macka, tvättat håret och facet och ska nu slänga mig i sängen. För sent egentligen, men varför sova mer än nödvändigt? När man kan vara uppe hela natten och död i skolan...... Hm ja, jag måste vända tillbaka dygnet. Men det börjar ju bra med höstlov på fredag.. Jag kommer INTE vända på dygnet dåååå.

Idag har varit en dag som började med massa tjafs, blev bättre, sämre igen och till slut faktiskt rätt okej. Fick även en inbjudan till en dag på Ge-Kå's efter jul. Riktigt kul! Men men, nu ska jag röra mig mot sängen. Vi hörs, puss!

Btw, Snuttan: Jag är besviken på dig :( var tog vårat Skype-samtal vägen?

Kommentarer
Postat av: Snuttan

Oh im so sorry!!! Some days i just have so much.. men jag är oftast inne varje vardag mellan 7-8 svensk tid :)

2010-10-28 kl. 06:35:25
URL: http://joietoujours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0