2010-10-16 kl. 14:20:44

Pppaaarty!

Här i Örnsro har vi precis vaknat och har redan börjat tagga för kvällen! Det kommer bli så jävla KUUUL! Sarah står i duschen nu och snart ska jag också duscha, efter det blir det iväg och införskaffa oss lite alkohol och sedan är det party all night looooooong! Jag är så sjukt jävla taggad för jag vet hur jävla roligt vi har när vi festar tillsammans, ska dränka varenda litet bekymmer jag har och bara tänka på mig själv hela jävla kvällen! Ska bli så skööööönt!

Hihiiiiiii, ring om ni vill komma ;) puss!






All in tonight!!!


Kommentarer
Postat av: Steinmarita

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2012-08-06 kl. 06:48:33
URL: http://steinmarita.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0