2010-10-19 kl. 23:58:24

Sick of it all

Illamåendet vägrar visst att gå över.. Har varit spyfärdig nu sedan lunchtid någon gång och det enda jag har ätit idag är ett par mackor. Jag har noll matlust. Men jag antar att det beror på att jag är så jävla besviken.. Varför måste alla bad things hända exakt samtidigt?! Jag önskar att jag bara kunde dra här i från.. Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det dom senaste veckorna, men det här är verkligen ett helvete. Ett rent jävla helvete. What did i do to deserve this? Jag har nog aldrig mått så dåligt som jag har gjort den senaste tiden. Det var en annan sak med mamma.. Jag hade bearbetat det länge innan. Men just nu är det bara grej på grej på grej. Helt oförberett. När fan ska det sluta?!

"Josefine, jag är den enda familj du har kvar"
Jotack, och du har visat ganska klart vad du vill göra med det, och den obefintliga betydelsen som ordet familj innebär för dig. Jag trodde aldrig det här om dig, inte igen. Inte på det här sättet iallafall.. Du har verkligen sjunkit i mina ögon. Du är inte den personen du brukade vara.. Du är inte den personen som ville beskydda mig när jag var ledsen längre. I stället har du förvandlats till den människa du ville skydda mig ifrån förut. Men nu har jag iallafall insett att man måste klara sig själv i den här världen. Alla sviker en ändå i slutänden, på ett eller annat sätt, familj eller inte.. Blod kanske inte är tjockare än vatten ändå. Jag skiter fan i vilket. Jag skäms fan för dig. Du är så jävla pinsam. Du äcklar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0