2010-10-14 kl. 22:15:03

Sleep tight

Blir fan tokig på alla jävla random bloggare som håller på och kommenterar!!!! Nej jag känner inte er och jag tänker inte hålla på att kommentera tillbaka bara för att ni ska få en besökare extra om dagen. SÅ nu vet ni!


Kom precis hem från en liten sväng till kiosken och skolan med Isabell och Sophie. Mysigt att sitta och prata lite, även om det var svinkallt och även om mina fingrar har frusit till is. Näääe blä på allt just nu känner jag. Älskar mina humörsvängningar också, så om någon undrar varför mitt humör går upp och ner som en bergochdalbana så vet ni nu! Jag lider av kraftiga humörsvängningar för tillfället. Hoppas att det blir bättre snart -.-'

Nu ska jag kolla på Kenza & Tyra show sedan sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0