2010-10-03 kl. 18:49:20

Söndag

Julia: Alltså äre ni som har stenåldersdatorer eller?! Nu får väl se till att era datorer klarar av alla textsnitt :o Den är jättefin på min dator :(

Sitter och gör ingenting just nu, asroligt. Haha nej, men väntar bara på att klockan ska bli sovdags så det kan bli ny dag någon gång!!! Kan knappt hålla mig längre, men imorgon får jag nog veta den där hemliga jättecpsuperäckligtroliga saken!!!!! ÅH HOPPAASSSS :D Allt vore bara så himla perfekt då haha.

Jajaaa, ska väl snart skriva ihop det där jävla manuset. Vad säger man till någon om man vill ha socialbidrag? Hur fan ska jag veta det?! Får väl dra på mig sadfacet och be på mina bara ben. I manuset alltså.

Nu - One tree hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0