2010-10-28 kl. 21:29:28

Thursday

Gaaaahh, får lite panik över vad jag ska göra med den här bloggen när jag vet vilka som läser den... Det står mellan att börja vårda språket eller lösenordsskydd. Haaha pinsamt ju. Vad tycker ni?!

Kom iallafall precis hem från Öppet hus på Odenskolan. Jag och Julia har representerat Omvårdnadsprogrammet, jättekul att så många kom :D Eller...? Ne men det var iallafall trevligt att träffa lite folk. Synd bara att jag somnade innan jag skulle dit och kom dit med knallröda ögon.. Haha! Förövrigt har min dag bestått av lite skola (typ en halvtimmes lektion...), lite shopping (en fin ring och en vit mössa) och så har jag även hunnit med att träffa Moa och Christine, roligt!

Men nu - läsa bloggar, puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Jadu, sätter du lösen får du inte komma hem till oss någe mer ;O

så du får börja vårda språket lite ;)

2010-10-30 kl. 22:56:57
Postat av: Abelzainab

I like your website alot...its lots of fun...

2012-04-06 kl. 13:22:20
URL: http://abelzainab.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0