2010-10-27 kl. 01:03:58

Tonight we're going hard



Det här kan ju vara den sjukaste bilden någonsin.. Printad från bdb, JA, en kompis la upp den på min födelsedag. Jag fyller femton där men OBSERVERA att jag endast är fjorton när bilden är tagen, hahaha. Det var på Fia's 18 års fest 7e december 2007. Haha, vill ju bara dö på den här bilden. Men tycker att mina fiiiiiiina läsare som inte kände mig då är värda att se vem jag var för tre år sedan ;) Ta det där, gånger varje helg fredag-lördag. Helt störd unge var jag, super mina ungar som jag gjorde när jag var fjorton så adopterar jag fan bort dom. Usch, inte det bästa föredömet kanske.. Helt sjukt att jag inte ens får gå på krogen än, men har ändå "tröttnat" på det där intensiva festandet. Sa jag att jag var tidig med det mesta?

Btw, riktigt fin pyramid jag har fått till där tycker jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0