2010-10-18 kl. 20:24:29

Tröstshopping

Jag har precis beställt en vinterjacka. Kanske aningen för dyr.. Men skitsamma, den duger iallafall i två vintrar så det kan det väl vara värt. Det blev en Rip Curl, precis som tidigare år. Älskar dom, så varma och sköna så det var nog ändå värt att köpa en sådan, trots priset.

Så nu slipper jag oroa mig för det iallafall, skönt att ha det gjort! Nu återstår bara ett par sjukt varma vinterskor. Ska iallafall köpa UGG's. Inte äkta då, men iallafall ett par dyrare än förra året så de håller lite längre.. Har spanat in ett par svarta på Nilson men jag kanske borde satsa på beiga i år? Lite omväxling sådär? Hm, ja vi får se. Måste ha några mer "finskor" också, alltså bara några lite finare än UGG's, inte lackskor -.-' Funderar på några kängor, men likaså där kommer jag lägga ut mer än 200 kr så man kan ha dom lite längre.. Och då är dom ju oftast varmare också. Måste bara lära mig tycka om dom mer så jag faktiskt vill spendera lite pengar på ett par kängor..




Det skulle ju inte sitta fel med ett par såna här.. Synd att dom kostar 2100 bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0