2010-10-14 kl. 17:49:16

Where i come from having a dream doesn't make you smart, knowing it wont come true, that does

Det finns så mycket saker jag önskar mig.. Orealistiska saker. Här är några av dom:


1. En tidsmaskin. Jag vill spola fram tiden fem månader så jag blir arton någon gång. Förhoppningsvis har alla problem också löst sig om fem månader.. Men hoppas inte på för mycket.

2. Att jag blir lika mycket pluggis som Julia. Jag vill också ha MVG i allt!

3. Att lögner inte fanns. Att falskhet inte existerade.

4. Ett körkort.

5. En tidsmaskin igen. Så jag kunde snabbspola fram till Juli nästa år. Jag vill till Tunisien NUUU! Inte sen..

6. Att det fanns en "escape"-knapp på problemen precis som det finns på tangentbordet.

7. Att jag kunde sluta upp med min jävla beslutsångest och bara bestämma mig för en enda sak och sedan bara STICK WITH THAT! (Aint gonna happen..)

8. Ännu en tidsmaskin. Det vore absolut inga fel att kunna spola tillbaka tiden några år.. ♥

8. Att det bara fanns en möjlighet istället för flera tusen..



Jaja, back to reality. Livet är fullt av komplikationer och jag får väl helt enkelt lära mig att leva med det. Precis som alla andra. Dock funderar jag starkt på att låta någon annan ta resten av alla beslut i mitt liv, efter som jag ändå alltid ändå bara väljer fel fel fel. Duuuummma Josefine!

Kommentarer
Postat av: julia

lugn nu! du har ju mvg i massa ämnen som jag inte ens är i närheten av. du är perfekt som du är snuttan

2010-10-14 kl. 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0