2010-10-18 kl. 21:21:20

Who says i can't get stoned?

So sick of everything. Jag tror dessutom att jag har fått feber. Fuck this................

Jag har hundra skolsaker att göra, men jag kan inte koncentrera mig på någon av dom.. Fyfan, jag känner verkligen hur jag mer och mer kommer efter i skolan. Och i stället för att plugga gör jag allting annat.. Läser bloggar, shoppar, googlar hundar och inredning, bloggar.. Osv osv osv. Jag tror jag sjukskriver mig för resten av veckan. Men varför ska jag plugga när det finns så mycket annat jag hellre gör? Skolan känns som prio noll just nu. Too bad, med tanke på att jag måste uppnå höga betyg om jag ska kunna bli någonting, och med tanke på att jag om tio dagar ska stå på Öppet hus och föreläsa om hur bra det är att gå på Vord & Omsorgscollege eller vad fan det nu heter. Det känns jättevärt! Det känns verkligen som om jag skulle kunna övertala några blivande gymnasieelever.. Eller? Näe fyfan, nu ska jag leta reda på den där förbannade febertermometern och lägga mig i ett varmt bad för tredje gången på två dagar.

Vi hörs, sometime..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0