2010-09-29 kl. 10:36:14

Ändrade planer!

Det blir inget Uppsala, istället åker vi snart in till Örebro, Marieberg och Net on net och byter någon grej och sedan köpa objektivet <3 Den här gången ska jag ta med plånboken tänkte jag. Efter det blir jag dumpad i stan och får antagligen vänta i hundra år på Sarah men efter det ska jag iallafall hem till henne och där blir jag kvar tills imorgon. Förresten så ska vi testa mitt nya objektiv sedan också!!! Roligt. Och så blir det att ta lite fina bilder på Zorro också, så räkna med en bildbomb :)


Note to self:

GLÖM EJ!!!!!!!
Vård och omsorgsboken
Dator
Plånbok!
Älsklingskameran ♥



Hur söta är inte vi då?


Kommentarer
Postat av: Sarah

skiiiit söta :O <3

2010-10-03 kl. 14:24:08
Postat av: Alvinsilje

Interesting.

2011-04-27 kl. 11:01:05
URL: http://alvinsilje.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0