2010-09-18 kl. 13:48:33

Drip drop

Vaknar upp till regn.. Som sedan slutar.. Börjar dugga igen.... Och nu spöregnar det som aldrig förr, tur att jag har en tv, alla OC säsonger och noll plugg kvar att göra. Ska bara mejla in en uppgift sen är jag dooone med allt. Smart som jag är lyckades jag skriva klart den igår eftermiddag och sedan gå ifrån lilldatorn som inte har använts så mycket och behöver uppdateringar och skit så den startar om sig själv ibland.. Utan att uppgiften var sparad såklart! Yeeeees. Så det hela slutade med att jag fick krafsa ihop något tio min innan mina gäster kom.

Hade myskväll med älsklingggen, Jullan och Pontan igår. Kollade på Idol och Felon, som jag dock sov mig igenom halva filmen.. Ops. Men den tiden jag var vaken var veryyy nice.

Idag tänker jag ligga kvar i sängen hela dagen. Troligtvis. Om inte ett under sker, det slutar regna och någon styr upp något roligt. Men hur stor är chansen? Typ noll.

Nu - the OC säsong 3!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0