2010-09-03 kl. 12:46:46

Fredag

Kom precis hem ifrån skolan och ligger helt utslagen i sängen, jag är jääättetrött. Men tror det beror på att jag typ fick feber igen efter idrotten, haha duktig tjej. Kanske ska ta det lite lugnare när jag är sjuk..

Blev en kort kort dag idag, bara idrott sedan lite mat och sedan hem. Fast den kunde ha blivit kortare om inte Jessica räddade mig imorse när jag hade försovit mig. Vaknade upp en kvart innan bussen gick, skulle precis få panik men så kollade jag på mobilen och där fanns Jessicas sms som ett litet underverk. Haha, åkte hem med henne också, tack Jessica! Du räddade min dag ;)

Nu ska jag ta en powernap! Natti..

Btw; redan fredag?! Skööönt! Ensam hemma hela natten också. Fick tyvärr inte med mig någon Sarah eller Hannah hem, men istället får jag nog träffa min finaste älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0