2010-09-07 kl. 16:31:14

I love u

Såg precis ett sms från Martina.. Ett hejdå-sms :( Blir så ledsen när jag tänker på att vi kanske inte kommer ses på ett år.. Antagligen åker jag dit innan, men man vet ju aldrig. Jag saknar dig redan nu snuttis :( Jag hoppas att du får ett underbart år over there, och jag är säker på att det blir så också. I will miss you sooooo much! Du som alltid har funnits på andra sidan häcken (iallafall fram till för ett par år sedan) och alltid varit tillgänglig. Även om vi inte har träffats 24/7 på senaste tiden så har jag ändå vetat vart jag har haft dig.. Vad gör jag nu när jag behöver dig?! Nu när du är 680 mil bort.. ÅHHH jag bölar som en liten pussy men du är min bästa vän och som en syster för mig, det vet du!!!!!! Egentligen skulle jag vilja skriva att jag inte vill att du ska åka, men det vore för egoistiskt, jag vet hur gärna du vill det här och jag är så glad för din skull!

Lycka till baby, jag älskar dig!♥



♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Martina

DU ar den basta! Om du inte kommer och halsa pa mig kommer jag do! promise! loveyou <3

2010-09-10 kl. 13:14:36
URL: http://joietoujours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0