2010-09-28 kl. 19:37:01

Inget viktigt egentligen

Hej! Har samlat mig lite nu.. Haha. Det blev lite intensivt där ett tag, tappade talförmågan bland annat hahah. Åh nu bara för att jag började skriva sådär så ÅÅÅHHHHÅHÅHÅHHHHH jag blir gaaaaalen. I am soooo hopeful right now. Hoppas hoppas HOPPAS!!!!

Aja sorry..... Kom hem för ett tag sedan, tog mig en skål med flingor och nu ska jag alldeles strax ta ett bad. Senare blir det pluggis igen.

Och i morgon - Uppsalaaaa! Haha, ska vara Emmas sidekick under dagen när hon ska göra något uppdrag åt sin fader.

Sitter förresten och pratar med Linnsiii på msn :D Ska nog träffa henne nästa vecka, feeeeettt kul! Haha älska ordet. Aja, det var hundra år sedan så det blir roooligt. Men nu blire badet. PUSSS!




Snygga tjejer typ 2001-2008 eller nåt haha!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0