2010-09-27 kl. 21:07:13

Måndag

Det blir ett annat objektiv, det här var för det första slut på Mediamarkt och sen så tyckte han försäljaren att det inte var värt att köpa ett 1500 kronors objektiv till en femsiffrig kronors kamera. Men på onsdag blir det till Net on net och inhandla en annan liten pärla istället ♥

Nu sitter jag och slösnackar lite med Sarah på msn, skickar över bilder från en fest för nån vecka sedan. Hahaha fy vad ful(l)a vi var! Men iallafall, jag borde plugga. Första provet på torsdag.. Jag är nervös! Ska nog bläddra igenom alla mina 194 bloggar nu och sedan lägga mig i sängen och läsa igenom kapitlet ett par gånger. Sedan blir det sooova! Börjar inte förrän halv elva imorgon men tänkte ändå lägga mig i tid så jag är utvilad. Man har ju en tendens till att inte vara så utvilad efter en natt hos Sarah ;) Haha, fast vi sov ganska bra inatt faktiskt. Jämfört med alla andra gånger iallafall..




Haha, världens bästa partybild!
Love u ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha så jävla fula/fulla :D älskar min haka också :).... LOVE YOU GIRL <3

2010-09-27 kl. 21:35:18
Postat av: Sarah

btw älskar den här bilden på dig... så jävla härlig!!!!! :D

2010-09-27 kl. 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0