2010-09-30 kl. 15:48:15

Måste bara

Skriiiiiiiiiiiiiva av mig!!!!!!!!! Mina fingrar kliar konstant och jag kan inte sitta still! Vill typ skriva rakt ut, SÅ glad är jag! Skulle kunna skriva en hel bok om varför men åååhhh vill hålla det hemligt tills allt har fallit på plats! Men allt känns så bra och för en gångs skull känns det som att allting inte motarbetar mig.

Skolan går fint, läraren ringde mig och berömde mig för mitt "fantastiska arbete" hur glad blir man inte då? Provet tror jag gick bra också, har inte haft sämre betyg än ett VG sedan jag började skolan osv.. Allt går skitbra i skolan! Är så sjukt nöjd med att jag bytte.

PLUS att jag har vääärldens bästa vänner :D Kommer aldrig behöva vara ensam i framtiden, eller hur? (Ni som redan vet my SECRET........... Julia? Sarah? He-he) Och allting kommer bara gå så himla bra när jag har alla mina fina friends next to me jääämt!

Utöver det då? Jaaaaa, allt flyter på rätt så bra! Hoppas på att kunna berätta inom ett par veckor iallafall. ÅÅHHH jag kommer bli så glaaaaaaaaaaad om allt går som planerat!!!!! DET ÄR SÅ PERFEKT! Det kan fan inte bli bättre :D

Jaja förlåt för alla orelevanta konstiga cp inlägg på senaste tiden, men get used to it. Det känns som att det kommer fortsätta ett tag.. Aja PUSSSS sötisar ♥

Kommentarer
Postat av: julia

ååååh så glad för din skull. du är världens bästa! <3

2010-09-30 kl. 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0