2010-09-23 kl. 19:43:22

My day

Vara hemma imorgon eller inte? Idrottsläraren har varit sjuk hela veckan och det är min ooonly lektion imorgon.. Kommer kännas sjukt ovärt om jag kommer dit och inte har någon lektion.

Anyway, dagen har bestått av Vård och omsorg, Vård och omsorg och Vård och omsorg.. Lite Människan socialt och kulturellt också. Helt okej dag faktiskt, lite lång men det är det värt. Tycker det mesta är intressant och faktiskt roligt att lära sig för en gångs skull! Idag var det snack om elimination, kanske inte det fräschaste men just nu är jag inne i någon slags jag älskar skolan-trans vilket gör det mesta intressant. Skönt iallafall.

Nu ska jag glo på tv en stund och sedan blir det nog att sova ganska tidigt.. We'll see. Förhoppningsvis kommer mitt skal imorgon... Längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0