2010-09-22 kl. 21:48:44

Television

För ett par timmar sedan kollade jag klart på sista avsnittet i sista OC-säsongen.. Vad ska jag göra nu? Kan inte börja titta igen på en gång ju.. Åh vad jag önskar att OC vore ett sånt där neverending-evighets-program som Våra bästa år.. Allt vore så braaaa då! Haha, jag älskar OC. Funderar på att beställa hem någon ny rolig box nu.. Vill ha alla One tree hill men det har jag på datorn så det får vänta tills jag har bättre ekonomi. Men Desperate Housewifes kanske? Lockande..

Aja nu ska jag plocka fram mina riskakor och sedan kolla på Kungarna av Tylösand, som förövrigt verkar vara det sjukaste programmet någonsin i svensk TV-historia. Värre än båda Big brother och Paradise hotel. Jaja, en riktig crowdpleaser iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0