2010-09-03 kl. 21:54:50

The Parent Trap

Det blev Tortellini. Gott vare! Köpte en grillad kyckling och lite Coca-Cola till också.

Nu sitter jag och Erik framför tvn och kollar på Kristallen, Victoria Silvstedt står och spexar. Askul, ellert? Nä men försöker slå ihjäl lite tid tills ett par filmer blir klara. The Parent Trap gick på tv förut men jag såg det efter typ hela filmen hade gått så jag ville se på den ikväll, men den tar huuundra år att ladda hem så den som leder just nu av dom andra filmerna är The 41 year old virgin who knocked up Sarah Marshall and felt superbad about it. Typ världens längsta filmtitel haha, men ja den iallafall. På tal om Superbad så såg jag en snutt av den igår också, den är också rätt rolig.

Men back to The Parent Trap, fick stöööörsta nostaglitrippen när jag såg den! Åh den var typ min favorit av favoritfilmer för några år sedan. Haha fast tycker den är asbra fortfarande, inte för att jag har sett den på x antal år. Men ändå! Älskar den, älskar Lindsay Lohan överhuvudtaget ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0