2010-09-03 kl. 17:38:04

Tonight

Min lilla powernap blev inte så mycket power, men däremot väääldigt mycket nap. Hade väckning på så jag inte skulle sova så länge. Vaknar, stänger av den, somnar om. Hehe bra tjej. Därför vågar jag knappt lita på att jag tar mig upp till skolan på morgonen, själv.

Slog på tvn förut när jag vaknade. Fundering: sen när är Dan Scott (One tree hill) med i Beverly Hills?!

Ikväll då? Känner mig helt sliten efter host/feber-attackerna jag fick på idrotten så orkar nog inte vara ute och flänga hela kvällen.. Funderar på lite filmmys hos mig ikväll. Erik kommer iallafall hit, och så kommer nog Jessica, eventuellt Julia? Jag vet inte för hon sover.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0