2010-09-22 kl. 17:19:55

Största failinlägget

Åh vad stort allting blir när man har suttit vid den lilla datorn i flera timmar och sedan byter till min vanliga! Vilken skillnad, haha.

Har precis skrivit en hel uppsats och förstår inte riktigt hur jag hann klart med den på inte alls lång tid..? Jag trodde att jag skulle få skriva på den hela eftermiddagen och imorgon eftermiddag också, men icke. Nu är den klar och inskickad till Stig! Skönt. Kan säga att det var lite halvjobbigt att skriva två a4 om varför man ville gifta sig och skaffa barn.. Det går ju typ att skriva en gång sedan får man ju bara upprepa, upprepa och upprepa.. Aja hoppas Stig blir nöjd. Han har faktiskt gett mig VG på alla uppgifter hittills :D

Anyway, blir inget Stockholm imorgon.. Vet inte om jag har sagt det men det blev inte så iallafall, jävla Palm och Gyll ställde in resan. Och på tal om ingenting har jag piercat näsan också.. För drygt en vecka sen haha men tror inte jag har sagt det heller. Sarah gjorde också det men hon åkte till doktorn och plockade ut den efter tre dagar. Pussy! (Jag kommer också få göra det om några veckor när vi har praktik... Vilken tajming!)


En timme senare......
Kom precis på att jag aldrig publicerade inlägget. Here u go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0