2010-09-30 kl. 15:43:45

Yesterday

Förlåt för dålig uppdatering men hade ingen tid igår..
Hade fullspäckat schema hela dagen! Först upp till biblioteket och ta en kaffe och sätta oss och plugga en stund, med Sarah och Mirjam. Duktiga va vi :) Efter det blev det hem och hämta Zorro, vidare till Väster och lämna en sak sedan träffa på Oscar och bli bjudna på mat, thaaaank u! Mellan det typ tusen gånger lek och foto med Zorro. Jag fick till riktigt fina bilder och Oscar fick sig en ny lekkamrat, haha. Riktigt rolig dag faktiskt.

Idag dååå.... Prov så fort vi kom till skolan (efter fyra timmars sömn), det gick bra iallafall. Avdelningsråd i skolan, en halv lektion till sen palla varken jag eller min mage med skolan längre. Var pungtrött och mådde illa som en åsna, åt typ två potatisar i skolan. Tog bussen hem, slängde i mig ett paket nudlar och nu är jag på topp igen! Fast astrött men det får inte hindra mig..

Ska nämligen övningsköra (antagligen?) ut till Kvismaren och fota lite fina tranor och landskapsbilder om man får till något. Hoppas på fina bilder! Har inte tid att lägga ut bilder nu för jag ska installera photoshop och sedan ska vi nog åka. Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0