2011-01-04 kl. 21:46:21

Årsresumé

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Helt okej, ganska bra tror jag.
Bättre än förra året? – Ja, mycket.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Massor. Ett asjobbigt breakup efter två år, började ny skola osv.
Har du flyttat under år 2010? – Ja, hemfrån!

Har du hittat en ny låt som du älskar? – Flera stycken.
I så fall vilken? – Jadu, Mikrofonkåt, Gubben i lådan, Från och med du osv osv osv. Kan skriva hela dagen.
Har du kysst en främling? – Haha ja, typ.

 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Den var helt underbar ända fram tills i sommar någon gång, något gick snett..
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nja, inte direkt..

 

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Not that i know of.
Har någon i din släkt avlidit? – Ja.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – I might have..
Varit i slagsmål? – Inte vad jag kan komma ihåg.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Jag vet inte. Inte direkt tror jag, eller det finns väl mycket jag ångrar, men det är liksom inte en liten grej bara.
I så fall vad? – Mitt beteende gentemot en av dom, , viktigaste människorna i mitt liv.
Har du skämt ut dig? – Det kan jag nog sätta mitt liv på.
Har du ljugit för en vän? – En vit lögn har jag väl dragit då och då kan jag tro.
Har du varit ute en hel natt? – Ja, älskart!
Har du blivit tagen av polisen? – Haha, inte i år tror jag faktiskt.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.

 

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Risbergska skolan.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Tror jag inte.
Hatar du någon på din skola? - Ja!
Har du gjort något framsteg? – Jag gjorde den bästa praktiken någonsin, och jag tror jag växte som människa under den tiden. Jag antar att det kan ses som ett step ahead?
Haft alla rätt på ett prov? – I år? Tror inte det. Har inte haft så många prov heller dock. Eller jo, på Wadköping hade jag nog det.

 

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Massor!
Har du förlorat en vän? – Ja, men the way i see it så är det inte min förlust.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja, kind of.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.
Har du ljugit för en bästavän? – Nej.
Har du haft en relation med en vän? – Relation as in förhållande as in kärlek? Isåfall ja, Erik used to be en av mina bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0