2011-01-08 kl. 00:19:46

Besviken

Är det så svårt att skicka ett litet sms? Är det så svårt att make some room för en vän?


Just nu sitter jag här i min nya kavaj, bara för att jag vill. Bara för att jag inte kommer kunna använda den på hundra år.. Vem har kavaj på hemmafest liksom? Och hur ofta är jag på finbankett? Anyway, gästerna har åkt hem för länge sedan och jag har legat deckad på soffan sedan dess. Skulle ju eventuellt ha träffat Martina, men varken hon eller jag orkar gå till varandra. He-he-he, lata tjejer. Men börjar tröttna på att sitta här nu, så ska höra med henne om hon fortfarande är hungrig, något ställe måste ju vara öppet så här dags på en fredag..

Kommentarer
Postat av: v

men åh :( vad dum jag känner mig nu, då skulle vi ju varit kvar!!

2011-01-08 kl. 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0