2011-01-07 kl. 16:03:32

Friday

Jag är så aaaaaarg! Har kämpat med tvbänkslådorna i minst en timme nu. När man sätter i dom är dom helt snea, och sedan när jag ska ta ut den som är "ihopbyggd" så rasar den också isär, då sitter inga skruvar i?! Hur blåst är man då egentligen? Det var iallafall sista gången jag lät en kille bygga ihop något åt mig. Hur dum får man bli? Idiot!

Idag har Renate varit här, hon sov här. Vi har bara hunnit vakna, ätit och handlat mat. Förövrigt får jag besök ikväll. Hela familjen Johansson kommer hit och tittar på Let's Dance, och så tänkte jag bjuda på lite mat också men vad skriver jag inte här för det ska bli en överraskning ;) Gott blir det iallafall! Nu måste jag fortsätta med städning. Och så ska jag passa på och ringa mormor också, får mer gäster imorgon nämligen. Förhoppningsvis kan jag övertala dom att plocka med sig en sak också, som dom förhoppningsvis inte behöver när dom flyttar. Hihi. Jaja, nu vet ni hur min dag kommer att se ut. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0