2011-01-03 kl. 13:00:06

Måndag it is

Blogga var det ja. Skulle precis börja skriva när Moa ringde. Hon är vaken och i stort sett redo och kommer hit om ett par timmar, det ser jag fram emot! Det ska bli såååå roligt, vi har inte umgåtts på typ ett år så vi har mycket att prata om ;) Innan det ska jag som sagt packa upp ett par lådor till och när hon kommer ska jag tvinga med henne ner i källaren och slänga in lite saker i förrådet.

Det blev verkligen jättefint med tvbänken. Jag är så himla nöjd! Och soffbordet blev inte alls för stort som jag trodde, det blev helt perfekt. Ut med låfor och sådant bara och sedan är den här lägenheten fit for fight! I'm so happyyyyyyy!



Skulle precis skriva rubriken, det slog mig att jag inte har en aning om vad det är för dag idag? Söndag? Måndag? Tisdag? Får kolla på mobiltelefonen. Duktig tjej..

Kommentarer
Postat av: viccan

ta kort när det är klart :D

2011-01-03 kl. 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0