2011-01-15 kl. 13:33:35

Memory loss

HAHA alltså nu börjar jag allvarligt talat fundera på det dära fyllefiltret som finns nu för tiden! Är det bara till facebook eller? Det vore bra att ha ett till bloggen också.

Helt sjuk kväll igår, började med lite häng här bara som senare resulterade i att vi åkte ut en sväng, och till sist hamnade vi på efterfest i Sköllersta. Galet, det kan jag lova. Jag drack vin och blev kalasfull, men kul det hade vi! Ååååååååååh jag träffade Martina och Mange, helt klart kvällens höjdpunkt! Kom väl he, runt sex imorse att dömma av förra inlägget, men jag minns verkligen inte hur.. Sjukt. Kommer ihåg att vi åkte därifrån och så tror jag vi stannade på McDonalds också, sedan är det svart hahaha! Helt störd kväll. Men nu vet ni iallafall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0