2011-01-08 kl. 16:11:29

No place to fall

Neeeeeeej Vickan, ingen fara! Jag underhöll mig själv så att säga ;) Hihi.


Nu har gästlass nummer två den här helgen åkt härifrån. Mormor och morfar hade med sig träningscykeln till mig, TACKKKKKK! :D Ni vet den där grejen som dom inte skulle få plats med när dom flyttar. I'm so happy. Har haft sjukaste träningssuget dom senaste dagarna, så nu jäklar! Ska bara smälta maten och sedan blir det nog premiärpass på den.

Ikväll då? Har ingen aning om vad som händer faktiskt.. Tror det blir rätt så lugnt.

Anyway, har laddat hem massa avsnitt av One tree hill, säsong åtta. Så nu har jag elva avsnitt att kolla igenom, wihooo i love that program! Det är vad jag ska göra nu. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0