2011-01-01 kl. 15:12:13

Nyårsafton

Bra kväll igår! Dock inte bättre än så. Förade lite här hos mig först, jag, Sarah och Michaela. Senare drog jag och Sarah på någon fest någonstans vid Hertig Karls allé tror jag. Hade skitroligt där, träffade massa nya människor, spelade Beer Pong som kan ha varit det roligaste ever och bara hade allmänt trevligt. Dock fick jag dricka mörk öl en gång, det var inte det godaste kan jag lova. Fick till en nyårspuss också, även om det var en timme för tidigt. Faaast jag fick ju faktiskt en av Sarah på tolvslaget ;) Vi drog oss upp mot stan strax innan tolv och mötte massa glada människor, firade in tolvslaget osv. Efter det splittrades jag och Sarah av någon random anledning och hon hamnade på norr och jag på väster, haha. Skittråkig efterfest, men sedan gick jag Isabell och August hem till mig och jag och Isa låg och skrattade långt in på morgontimmarna. Haha, så himla kul. Tror vi gjorde nudlar också..

Anyway, gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0