2011-01-04 kl. 21:30:31

Shoppingdag

Idag är en ingen updatering-dag som ni kanske har märkt. Tyvärr.

Men jag tänkte gottgöra er nu. Jag och Moa satt vakna till halv sex imorse, vilket resulterade i att vi sov till strax innan tre idag. Då var det bara att flänga upp på stan och plöja igenom alla affärer i hopp om att hitta lite snygga plagg. Jag kom hem med en kavaj från H&M, en SKINNJACKA (250kr på rean och hur snygg som helst im so happyyy!) från Cubus, en spets-tröja-tunika-whatever-thing från Monki och slutligen en kjol från Sisters. Ca tusenlappen fattigare blev jag, inte alls bra för ekonomin med tanke på att det är över tre veckor kvar innan det säger ka-ching på kontot och det är så gott som tomt redan nu. Men det får det väl vara värt.. Är grymt nöjd med mina inköp iallafall! Nu blir det ingen shopping förrän nästa månad, och jag vet redan vad jag ska köpa då. SKOOOOOOOR! Hihhi, det är det bästa.


Nu på kvällen fick jag besök av Caroline och Angelicha en sväng, vi har bara suttit i soffan och pratat strunt samtidigt som Material Girls har rullat två gånger om.. Nu har dom dragit igen och jag ska försöka få i mig lite mat. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0