2011-01-19 kl. 00:30:04

Sleepless in Örebro

Med tanke på att jag vaknade för ca en timme sedan så var det nog ett ganska dumt beslut av mig att lägga mig klockan sex. Dock är jag fortfarande trött och det kanske finns en liten chans för mig att somna om. Men tills dess ligger jag och tänker på min kommande kissemiss. Jag har alltid haft svårt för katter, men ändå viljat ha sällskap. Och nu out of nowhere har jag börjat längta som en galning efter den! Tyvärr är den inte född än så det dröjer än ett tag, typ till våren/försommaren. Allt jag vet for now är att det är en liten korsning och att om jag har tur ser den ut som en birmakatt. Hoppas hoppas! Jag skulle få första tjing på den som blir det iallafall, om det blir någon, hihi happyface! Men känner att jag borde försöka somna om nu. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0