2011-01-02 kl. 18:23:45

Thaaank u

Isabell, Emma och Sophie kommer hit. Jag slänger mig in i duschen eftersom Isa skriker "Josefine, vi ska på DEJT!" haha. När jag kommer ut från badrummet står tvbänken ihopbyggd och klar, det har blivit dammsuget i hela lägenheten, soffbordet står på plats, disken är diskad och köksbordet är helt clean. Hur glad blir man? Haha, blev nästan tårögd. Så nu ser det lite mer ut som ett hem. Finfint! Ska packa upp sista lådorna imorgon innan Moa kommer också. Sedan är det heeeeelt klart här :) Och det blir så fint!


Tusen tack mina kära flickor! Och speciellt tack till Emma som byggde ihop hela tvbänken helt själv!!!! TACK EMMMMAAAAAAA! :) Kind of funny hur det tar Emma tjugo minuter att bygga ihop den, och Kajjan inte ens fick ihop den. Observera att han började för flera veckor sedan, och att han kommer hata mig om han ser det här ;) Men that's life!

Vad jag ville säga var: TACK TACK TACK mina fina vänner ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0