2011-01-13 kl. 21:07:31

Update

Hej! Ursäkta bristen på inlägg idag, men har haft fullt upp.

Dagen började med Vård och omsorg klockan åtta, skulle ha gått till fyra idag men fick sluta redan elva. Skönt! Jag och Renate har nog varit överallt idag. Först åkte vi till Norr och hämtade lite saker, vidare till Underbar, en sväng förbi stan, en visit på Cahara och slutligen hem..... där vi stötte på min granne som inte kom ut med bilen så vi fick agera skottare och knuffare, haha! Men min dag slutade inte där, strax innan tre gick jag upp på stan och mötte upp min lilla Mikaela, jättemysigt! Vi lunchade på La Baguette, kollade lite inredning till mig och sedan gick vi hem till mig och satte oss i soffan och catchade upp genom att bland annat prata gamla Torp-minnen. Fy vad kul vi hade där! Kollade upp massa människor på facebook som vi träffat där, sjukt vad många man kan träffa. Vi stötte till och med på IKON-killen som stalkade oss vid frukosten, vid lunchen och varje övrig gång han såg oss. Galet.

Men men, skola imorgon så nu ska jag sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0