2011-01-12 kl. 22:33:15

Bildbomb

Kom precis hem efter en fyra timmars övningskörnings-tur. Fast jag kanske körde tre av dom fyra med tanke på att vi stannade på mat i Hallsberg och fika i Karlskoga. Men det går så himla braaaa. Trodde det skulle gå käpprätt åt skogen med tanke på att jag inte hade kört på länge, så jag är sååå nöjd! Längtar verkligen tills jag får körkortet, kommer åka Sverige runt samma dag hihihi.

Gled runt i Hallsberg typ en timme innan maten, sedan vidare till Karlskoga så det blev massa motorväg idag. Skönt faktiskt, jobbigt bara att man måste vara dödligt koncentrerad på vägen bara för att det är så mörkt.. Men men, det är smällar man får ta. Och det är det värt, haha. Älskar att köra bil!!! Med hög musik såklart. Idag bjöd radion på Abba och Beyoncé. Extra skönt är det när Odd sitter och pillar med sin nya mobil och är mer koncentrerad på den än min körning, haha.


Nu då? Det blir väl kolla lite på tv antar jag. Måste sova tidigt ikväll, imorgon är det heldag i skolan :( 8-16....... Kul! Men får väl uppmuntra mig själv genom att tänka på att jag ska träffa världens mest saknade Mikaela efter det!!! DET är kul om något!




Lite söta bilder från den tiden vi umgicks som mest. 2007 & 2008 var soooo our years!
Ursäkta hästgarvbilden haaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0