2011-01-10 kl. 02:40:49

Worst night ever

Jag somnade ca halv tio, vaknade tolv minuter i elva, somnade om för att drömma en mardröm och vakna upp kallsvettig två timmar senare. Sen dess har jag försökt somna om, inbillat mig att det är någon här, tittat bakom toadörren typ fem gånger och slutligen legat och grubblat över saker jag verkligen inte borde. Jag måste sluta tänka så mycket.



So now what? Kan inte sova och om några timmar är det skola. Vill inte heller vara vaken pga att jag inbillar mig massa saker och skrämmer upp mig själv. Stelnar till av minsta lilla ljud och en blåsig natt som denna är det ungefär hela tiden. Vad gör man åt sånt här egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0