2011-01-05 kl. 04:05:31

Writing

För flera timmar sedan bestämde jag mig för att sova, tack vare att jag var så upprörd och ledsen då så gick det inte så bra. Istället satte jag mig och skrev. Skrev och skrev och skrev. Ända fram till nu. Jag brukar aldrig skriva när jag är upprörd, men just inatt gjorde jag det. Det är inga ord jag tänker dela med mig av på bloggen, men gud så skönt det var. Jag känner mig mycket lugnare nu.. Kanske kan jag till och med somna in. Jag hoppas det. Om inte, så kanske jag skriver några rader till.



Någon gång kanske jag till och med publicerar en rad eller två. Men inte detta och inte nu, allt är för skört än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0